Re: Bootowalne USB z mozliwoscią podlaczenia obrazu ISO

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 21:11:42 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrng4ajk8.rtv.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Mariusz"

> Raczej wątpliwe. Przede wszystkim, musisz zbootować jakiś system
> operacyjny, żeby w nim ten emulator CD działał. A wtedy już nie musisz
> kombinować.
> Raczej nie sądzę, żeby udało ci się zrobić to na poziomie bootloadera.

W Slaksie pamiętam było odwrotne rozwiązanie dla tych, których płyty główne
nie obsługiwały startu z pena. Tworzyło się starujący CD, który ładował
tylko stery do USB i potem startował Slaksa z ISO na pendrive. Wejdź na
slax.org, poczytaj i pokombinuj ;) Może ci się uda zamiast CD stworzyć taki
startowy pen, któremu tylko zapodasz ISO i wziuuuuu...

pzdrw
gl12d4