Re: Bad sektory a gwarancja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 20:11:49 MET DST
Message-ID: <1v45cvekibd49$.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 3 Jun 2008 20:04:00 +0200, Latet napisał(a):

>> Też stawiałbym na identyczny problem we wszystkich maszynach. Widocznie
>> Samsungi są bardzo wrażliwe na niedoskonałości zasilania.
>
> Jesli juz to Samsungi serii T166. Może to właśnieich feler.
> We wszystkich wspomnianych kompach pracują bądź pracowały
> inne Samsungi - bez najmniejszych problemów.
> Poza tym - Enermax Modu 82+ 525W to raczej bardzo
> dobry zasilacz, a taki jest w jednym z tych kompów.
> W pozostałych są inne, nie pamiętam jakie, ale na zasilaczach
> świadomie nigdy tam nie oszczędzano, więc na pewno nie byle badziew.

Hm. W takim razie może warto byłoby wykonać pełen test przy pomocy
programu diagnostycznego producenta? Taki, żeby porządnie przetestował
mechanikę. Polecam też programik HDDScan
http://hddguru.com/content/en/software/2006.01.22-HDDScan/, działa spod
Windows i potrafi zainicjować pełen test SMART offline.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Tue Jun 3 20:20:12 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Jun 2008 - 20:51:02 MET DST