Re: Dell vs. IBM

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:30:40 MET DST

To ja Ci jeszcze bardziej zamące- możesz też spokojnie rozważyć jakiegoś
porządnego Fujitsu-Siemens z serii Lifebook.
To są wszystko twarde serie dla profesjonalistów, używałem takich
zarówno nowych jak i poleasingowych i wszystkie są trwałe i niezawodne,
często nawet sprawniejsze od tańszych lapków o ponoć mocniejszych
parametrach, pomyśl, czy nie poszukać czegoś z serii T Lifbooka F-S lub
serii X Lenovo/IBM i wtedy jeszcze spadnie waga sprzętu- gdzieś w
okolice 2kg a jeśli masz go faktycznie dużo nosić to naprawdę warto.
Warto zwrócić uwagę na możliwość wymiany napędu na dodatkową
baterię-tzw. mediabuy, lub możliwość dopięcia dodatkowej baterii.

W przypadku laptopów na prawdę warto kupić drożej laptopa dobrej firmy i
koniecznie z linii profesjonalnej, bo każdy ma tez produkty tanie i co
za tym idzie słabo dopracowane.

Bartek