Re: Laptop HP a gwarancja - jak z praktyka?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:25:38 MET DST
Message-ID: <b1ldthib8n4r.1t7yncsemk9lc.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Rafal M napisał(a):

> Gwarancja standardowa. Kurcze kiepsko, nie wiedzialem ze placac wiecej
> za sprzet w PL dostaje w zamian gorsze warunki gwarancji :(

Nie rozumiem. Który to niby producent w Polsce wysyła pocztą części
zamienne?

> A co z HDD (konkretnie dane na nim)? Wykrecaja go przy mnie, czy sam
> to musze robic?

Skoro jest sprawny to przecież możesz wykręcić

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Mon May 26 19:30:28 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 May 2008 - 19:51:06 MET DST