Dell vs. IBM

Autor: Łukasz Zieliński <zi3lu1_at_wp.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 17:28:39 MET DST

Szanowni grupwiecze potrzebuje pomocy:)
Otoz stoje przed dylematem zakupu laptopa. Po przejrzeniu setek stron
wybralem Dell D630
http://allegro.pl/item370906769_nowy_dell_d630_2x2_1_4gb_160_7_2k_14_umts_xpp_wwa.html
oraz IBM T61
http://allegro.pl/item368763313__best_ibm_t61_sxga_t7500_2gb_160_bt_fp_gw_vat.html
Niestety ani jednego ani drugiego laptopa nie widzialem "na zywo" i jest to
bardzo trudne bo zamawiaja je zyczenie klienta a nie ma na stanie w
sklepach. Laptop ma mi sluzyc glownie do pracy biurowej (internet, excel,
filmy, muzyka).Bede go codziennie nosil do pracy dlatego 14 wydaje mi sie
ok. W Dellu podoba mi sie wyposazenie i gwarancja, a IBM to znana marka,
ale ostatnio slyszalem troche negatywnych opinii. Czy moga sie wypoiwedziec
jacys uzytkownicy w/w notebookow?Bedzie to dla mnie duza pomoc uslyszec
obiektywne opinie uzytkownikow.
Pozdrawiam.
Łukasz