Laptop HP a gwarancja - jak z praktyka?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 19:01:27 MET DST
Message-ID: <1b65c2d3-2961-4f94-a9ef-daac06760435@f63g2000hsf.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Witam

Mial juz ktos z grupowiczow kontakt z serwisem gwarancyjnym HP w
Polsce?

Wyglada na to ze w laptopie padl mi DVD-RW :(

Jak HP w Polsce zalatwia tego typu problem?

W identycznej sytuacji (padl naped DVD w laptopie HP), tyle ze w USA
(laptop kupiony i uzywany w USA) po prostu przyslali kurierem nowy
naped, ja go sobie zamontowalem i odeslalem ten zepsuty.

W PL bedzie podobnie?

Pozdrawiam
Rafal
Received on Sun May 25 19:05:24 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 May 2008 - 19:51:07 MET DST