Re: Laptop HP a gwarancja - jak z praktyka?

Autor: plexer <plexer_at_o2.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 21:58:26 MET DST
Message-ID: <g1cgd6$957$1@achot.icm.edu.pl>

Użytkownik "Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1b65c2d3-2961-4f94-a9ef-daac06760435@f63g2000hsf.googlegroups.com...
> Witam
>
> Mial juz ktos z grupowiczow kontakt z serwisem gwarancyjnym HP w
> Polsce?
>
>
> Wyglada na to ze w laptopie padl mi DVD-RW :(
>
>
> Jak HP w Polsce zalatwia tego typu problem?
>
>
> W identycznej sytuacji (padl naped DVD w laptopie HP), tyle ze w USA
> (laptop kupiony i uzywany w USA) po prostu przyslali kurierem nowy
> naped, ja go sobie zamontowalem i odeslalem ten zepsuty.
>
>
> W PL bedzie podobnie?
>

Wszystko zalezy od tego jaka gwarancje sobie kupiles. Podstawowa to 1 rok
bring-in (dostarczenie sprzetu do serwisu)
Nie musisz korzystac z gwarancji mozesz go oddac do sprzedawcy powolujac sie
na niezgodnosc towaru z umowa (zawsze 2 lata).

powodzenia
pozdr.
plexer
Received on Sun May 25 22:00:17 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 May 2008 - 22:51:05 MET DST