Re: Laptop HP a gwarancja - jak z praktyka?

Autor: Bartek <xgb.pupr_at_fvr.qbjvr>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:56:51 MET DST
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Message-ID: <177mk7nmt7pao$.1qli4iurp36vi$.dlg@40tude.net>

Był 25 maj (niedziela) gdy o godz. 19:01 Rafal M napisał/a:

> Witam
>
> Mial juz ktos z grupowiczow kontakt z serwisem gwarancyjnym HP w
> Polsce?

Owszem, z glownym serwisem na Jagiellonskiej w Warszawie.
Za pierwszym razem (wymiana plyty glownej) i tydzien oczekiwania na lapka.
Za drugim, pod koniec gwarancji, wymiana obudowy (odklejajacy sie laminat)
i czas oczekiwania 5 tygodni na naprawe.. :(
 
> W identycznej sytuacji (padl naped DVD w laptopie HP), tyle ze w USA
> (laptop kupiony i uzywany w USA) po prostu przyslali kurierem nowy
> naped, ja go sobie zamontowalem i odeslalem ten zepsuty.
> W PL bedzie podobnie?

Nie podejrzewam, zeby HP Polska respektowal gwarancje na sprzet kupiony w
USA.

-- 
Pozdrawiam, Bartek
Received on Mon May 26 20:00:20 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 May 2008 - 20:51:07 MET DST