Rafal M napisał(a):
> Witam
>
> Mial juz ktos z grupowiczow kontakt z serwisem gwarancyjnym HP w
> Polsce?
>
> Wyglada na to ze w laptopie padl mi DVD-RW :(
>
> Jak HP w Polsce zalatwia tego typu problem?
Technicznie? Zgłaszasz się do najbliższego serwisu HP z laptopem pod pachą
i zgłaszasz uszkodzenie
>
> W identycznej sytuacji (padl naped DVD w laptopie HP), tyle ze w USA
> (laptop kupiony i uzywany w USA) po prostu przyslali kurierem nowy
> naped, ja go sobie zamontowalem i odeslalem ten zepsuty.
>
> W PL bedzie podobnie?
Nie
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sun May 25 21:50:18 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 May 2008 - 21:51:09 MET DST