Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 17:41:11 MET DST

Dnia Sun, 25 May 2008 16:33:06 +0200, Euro napisał(a):

> to coś z Tobą nie tak bo ja po 15 minutach od pierwszego włączenia widziałam
> że to słaby sprzęt
>
> -podaj przy jakich ustawieniach jasności i kontrastu teraz na nim pracujesz
85/35 %
> -wyświetl sobie gradienty kolorów RGB i policz na palcach ile tam masz
> odcieni
Brakło palców :)
> -zrób fotkę tego gradientu i podlinkuj tu na grupę :)
Nie mam aparatu
> -wyświetl gradient szarości i powiedz czy szary jest szary w całej
> przestrzeni oraz ile tych odcieni szarości widać
Nie nie przebarwia. Gradient widoczny ale nie przesadnie.
> -włącz stronę: http://lcdresource.com/mambo/tools/blacktest.htm i powiedz od
> którego odcienia widzisz róznice
4,4,4
> -zmierz pobór energii tego monitora
Nie mam watomierza a mierzenie amperomierzem przy impulsowym zasilaczu mija
się z celem.
> -sprawdz smużenie inwersyjne w grach
I tu mnie masz. W porównaniu z TN-ką jest różnica. Ale raczej widoczna w
programach testowych. W grach jak wiesz gdzie i kiedy patrzyć to zobaczysz.
W filmach (a do tego jest głównie używany) nie ma szans zobaczyć.

Ogólnie rzecz biorąc nie jest to monitor, który bym polecił dla grafika,
ale w tej cenie do zastosowań domowych - w sam raz.