Re: Tuner AVerTV Box 9 - opinie ?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 17:22:11 MET DST

Mikaichi wrote:

> Co ja ci bedę mówił ;)
>
> Klikaj:
>
> http://www.avermedia.com/avertv/Product/ProductDetail.aspx?Id=326

Autor wątku pytał i AVerTV Box 9. Ten tuner nie ma chyba wyjścia/wejścia
USB? Ty dajesz odnośnik do Hybrid Ultra USB (AP6 R).
Niestety strona Aver jest bardzo niejasna i skąpa w informacje - właściwie
to można powiedzieć, że jest do d... Możesz napisać jak (co z czym i w jaki
sposób) połączyłeś? W instrukcji, która opisuje ze szczegółami program do
obsługi karty, lecz ani słowem nie wspomina o montażu urządzenia, jest
napisane, że pilot działa tylko po zainstalowaniu odpowiedniego programu.
Prawda to?

JaromirD