Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Euro <euro_at_dev.de>
Data: Sun 25 May 2008 - 16:33:06 MET DST

> Znaczy w czym kuleje? Po pół roku użytkowania nie znalazłem jakichś dużych
> błędów.

to coś z Tobą nie tak bo ja po 15 minutach od pierwszego włączenia widziałam
że to słaby sprzęt

-podaj przy jakich ustawieniach jasności i kontrastu teraz na nim pracujesz
-wyświetl sobie gradienty kolorów RGB i policz na palcach ile tam masz
odcieni
-zrób fotkę tego gradientu i podlinkuj tu na grupę :)
-wyświetl gradient szarości i powiedz czy szary jest szary w całej
przestrzeni oraz ile tych odcieni szarości widać
-włącz stronę: http://lcdresource.com/mambo/tools/blacktest.htm i powiedz od
którego odcienia widzisz róznice
-zmierz pobór energii tego monitora
-sprawdz smużenie inwersyjne w grach