Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 25 May 2008 - 14:38:48 MET DST

> A trzymasz tego laptopa tylko za dolną część do góry nogami i jeszcze
> potrząsasz ? A może łapiesz go tylko za klapę i tak przenosisz ?

szczerze to nie zwracam najmniejszej uwagi jak przenosze notebooka, z
otwarta matryca, za matryce, przesuwam go noga jak mi jest wygodniej,
wciskam go pionowo gdzie mi pasuje itd itp.
wlasnie na tym polega wygoda ze sie nie przejmuje tym jak przenosze
notebooka:)

> Bo nie wiem do czego aż tak ważny jest ten zatrzask.

przy przenoszeniu chociaz by w torbie, plecaku czy w skrzyni z narzedziami
nie mam obawy o to ze mi sie uchyli klapa i mi cos wpadnie pomiedzy matryce
a klawiature i porysuje matryce czy uszkodzi klawiature.

> Normalnie to jest tam silna sprężyna która dociska klapę i żeby się
> otwarła trzeba przytrzymać dolną część.

wg mnie to jest minus.
wygodniej jest zwolnic zatrzask i otworzyc matryce a nie zabierac sie do
otwarcia notebooka jak do otwarcia malzy:)
nie tak rzadko zdaza mi sie otwierac notebooka wogole jedna reka bo druga
mam akurat zajeta.

> Największy problem z firmówkami to dostanie porządnej grafiki, kolejne to
> WIFI N oraz gigabit ethernet.

bo firmowka najczesciej wlasnie jest stworzona do pracy mobilnej wiec nie
moze miec urzadzen ktore rozladuja baterie w ciagu 1-2 godz bo wtedy
notebook zaczyna srednio spelniac swoje zadanie jesli wymaga podlaczenia go
do pradu czesto.
praca w pociagu choc by nawet IC KRK<>WAW gdzie nie ma gniazdka z pradem juz
jest mocno klopotliwa bo mocna grafika pochlania baterie chwila moment.
juz o lotach samolotem na dluzsze odleglosci nie wspomne a najczesciej poza
klasa biznes ciezko o prad w samolocie.

> Jak ktoś się nie liczy z kosztami to pewnie że lepiej kupić firmowego
> będzie miał serwis door2door, dłuższą gwarancję czy jakieś inne
> udogodnienia.

przedewszystkim oczekuje od notebooka tego do czego go wymyslono.
mobilnosc(dluga praca na bateri, solidne wykonanie, lekka waga, male
gabaryty)

--
pzdr
piotrek