Re: Opinie o laptopach

Autor: AXN <hate_at_spam.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 15:08:56 MET DST

Piotrek pisze:

> szczerze to nie zwracam najmniejszej uwagi jak przenosze notebooka, z
> otwarta matryca, za matryce, przesuwam go noga jak mi jest wygodniej,
> wciskam go pionowo gdzie mi pasuje itd itp.
> wlasnie na tym polega wygoda ze sie nie przejmuje tym jak przenosze
> notebooka:)

> przy przenoszeniu chociaz by w torbie, plecaku czy w skrzyni z narzedziami
> nie mam obawy o to ze mi sie uchyli klapa i mi cos wpadnie pomiedzy matryce
> a klawiature i porysuje matryce czy uszkodzi klawiature.

Ja dbam o swój sprzęt zwłaszcza tak drogi więc kupiłem plecak który ma
osobną komorę wyłącznie dla laptopa i nie wrzucałbym do niej nic co
mogłoby porysować obudowę. Jak go przenoszę to też uważam żeby nic nie
uderzyć ani nie porysować.

> [...]
> mam akurat zajeta.

> bo firmowka najczesciej wlasnie jest stworzona do pracy mobilnej wiec nie
> moze miec urzadzen ktore rozladuja baterie w ciagu 1-2 godz bo wtedy
> notebook zaczyna srednio spelniac swoje zadanie jesli wymaga podlaczenia go
> do pradu czesto.
> praca w pociagu choc by nawet IC KRK<>WAW gdzie nie ma gniazdka z pradem juz
> jest mocno klopotliwa bo mocna grafika pochlania baterie chwila moment.
> juz o lotach samolotem na dluzsze odleglosci nie wspomne a najczesciej poza

Tu się zgadza compal chodzi na baterii ok 2 godzin (oczywiście o ile się
nie gra w gry które wymagają mocnej grafiki), ale ja używam komputera
głównie w mieszkaniu więc wolę wydajny sprzęt niż kiepski ale długo
chodzący na bateriach.

Tak więc uważam że autor wątku powinien się najpierw zastanowić do czego
chce wykorzystywać laptopa i dobrać odpowiedni model pasujący do wymagań.