Re: Tuner AVerTV Box 9 - opinie ?

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 23:25:25 MET DST

Użytkownik Noonek napisał:

> Teraz zastanawiam sie nad tunerem zewnetrznym, ktory (podobno) oferuje
> lepsze parametry odbioru

Fakt. Mam wewnetrzny i zewnetrzny. Zewnetrzny na tym samym sygnale, a
nawet bez wzmacniacza (jaki mam podpiety do wewnetrznego) daje duzo
lepszy obraz.

> nie oferuje natomiast
> mozliwosci zgrywania obrazu na dysk.

No nie wiem, u mnie po USB 2.0 zgrywa się obraz w pełnym PALu (MPEG-2).

> Tuner pracowalby z LCD Eizo 19".

Małe :) Ale cóż zrobić.

Nie mam tunera o którym piszesz, ale też a Avera (hybrydowy, bo niebawem
kablówka ma zaczac w koncu nadawać cyfrowo 720p). I chwale go sobię.

:)