Re: Zmiana szybkości procesora podczas pracy w Windows XP

Autor: Roman Rumian <Usun_to_rumian_at_agh.nospam.edu.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 21:28:51 MET DST

Witam,

Radosław Sokół napisał(a):

> Pisałeś o *zmniejszaniu* częstotliwości w czasie, gdy pra-
> cujesz z mało wymagającymi aplikacjami. Do tego właśnie
> służy EIST.

porównywałem POPRZEDNIO z notebookiem, a TERAZ pytam o podkręcenie, więc
nie rozumie Pan, czy koniecznie chce mnie pouczyć ?

> O podkręcaniu nie ma tu ani słowa. Wręcz przeciwnie, note-
> booków się *nie* podkręca (chyba, że ktoś jest już całkiem
> szalony), a stosujesz tu do nich analogię.

Nieprawda. Ktoś kto będzie chciał sobie pograć mając notebook podłączony
do zasilacza sieciowego, może to robić i nie jest to wcale szalony pomysł.
Jest to trudne, ale możliwe w przypadku niektórych notebook'ów.

Pozdrowienia

Roman Rumian