Re: granie na 2 monitorach

Autor: MarKoz <jriper_at_o2.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 13:36:24 MET DST

> Użytkownik "MarKoz" <jriper@o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale zawsze wydawalo mi sie, ze
> jesli masz klonowanie obrazu, to musisz miec DOKLADNIE jedna, wspolna
> rozdzielczosc dla obu ekranow.
>
> Extended desktop wlasnie pozwala na rozne rozdzielczosci na roznych
> ekranach - tak przynajmniej robia karty Intela do naszych laptopow :)

chyba chce zbyt wiele.
zalezy mi na tym zeby dalo sie ustawic:
- obraz taki sam na wszystkich lcd i tv
- obraz byl w rozdzialce 1080p a jedynie na lcd skalowany w dół

moja potrzeba wynika z tego ze lcd jest 5:4 a tv 16:9 i tv ma wyzszą
rozdzielczosc
chcialbym moc wybrac w grze czy obraz wyswietlany jest na lcd czy tv