Re: granie na 2 monitorach

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 01:43:28 MET DST

Użytkownik "MarKoz" <jriper@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g18v0s$ksk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> chyba chce zbyt wiele.
> zalezy mi na tym zeby dalo sie ustawic:
> - obraz taki sam na wszystkich lcd i tv
> - obraz byl w rozdzialce 1080p a jedynie na lcd skalowany w dół
>
> moja potrzeba wynika z tego ze lcd jest 5:4 a tv 16:9 i tv ma wyzszą
> rozdzielczosc
> chcialbym moc wybrac w grze czy obraz wyswietlany jest na lcd czy tv

Ale ja nie bardzo rozumiem... jesli chcesz miec klona, to mozesz go
dopasowac do najgorszego z urzadzen (jesli najgorsze wyswietla ci 1024x768
to na taka rozdzielczosc mozesz liczyc).

Jesli masz jeden monitor kwadrat, a drugi panorame, to na jednym z nich
bedzie wyswietlane "dziwnie" czyli nie wykorzystujac 100% powierzchni
monitora (bo zakladam, ze nie zalezy ci na wirtualnym ekranie i jego
scrollowaniu)...

Co do wyboru ekranu - jesli w grze nie ma mozliwosci wyboru, to mozesz
zrobic to zamieniajac monitory we wlasciwosciach grafiki (np. nr 1 to
panorama a 2 to kwadrat lub odwrotnie). Gra odpali sie na monitorze nr 1
(przynajmniej tak zakladam).
Jesli potrzebujesz jakies szybkie przelaczanie, a sterownik tego nie
zapewnia, zapodaj na grupe z odpowiednimi windowsami, to dostaniesz jakiegos
tricka z rejestrem i bedziesz mogl to uruchomic jednym kliknieciem...

Pozdrawiam
Michal