microSD max transfer ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 13:24:52 MET DST

witam

przymierzam sie do zakupu karty microSD, jako, iz na rynku wiekszosc
kart kingstona, sandiska, goodrama etc dysponuje zapisem ~7Mb/s, odczytem
~9Mb/s - tym bardziej zdziwilo mnie gdy zobaczylem karte SanDisk micro SD 2GB MOBILE
ULTRA widniejacym w opisie transferem na poziomie 15Mb/s zapis/odczyt

na stronie sandiska

http://www.sandisk.com/Products/Item(2636)-SDSDQY-2048-A11M-
SanDisk_Mobile_Ultra_microSD_2GB_Card.aspx

nie widze nigdzie informacji o transferze, a juz na pewno tak duzym,
wiec zastanawia mnie, czy to po prostu nie sciema z 15Mb/s

druga kwestia, czy w tym przypadku telefon, Nokia E61i wykorzysta
tak duzy transfer, moj Pentax K100D po wlozeniu Sandiska Extreeme III
z 20Mb/s - wykorzystuje i tak tylko przy zgrywaniu na hdd tylko ~6Mb/s