Re: granie na 2 monitorach

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 12:30:43 MET DST

Użytkownik "MarKoz" <jriper@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g18kls$7ag$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Cześć
> mam grafikę 8800gts, vistę, monitor (5:4) i telewizor HD.
>
> vista nie pozwala na rzucenie obrazu na lcd i tv w różnych
> rozdzielczościach
> dlatego też nie mogę korzystać z opcji klonowania obrazu i mam włączony
> extended desktop.

Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ale zawsze wydawalo mi sie, ze jesli
masz klonowanie obrazu, to musisz miec DOKLADNIE jedna, wspolna
rozdzielczosc dla obu ekranow.

Extended desktop wlasnie pozwala na rozne rozdzielczosci na roznych
ekranach - tak przynajmniej robia karty Intela do naszych laptopow :)

Pozdrawiam
Michal