Re: Jak szukać przyczyny

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 00:55:52 MET DST

Użytkownik "M." <a@a.com> napisał w wiadomości
news:g126b2$te7$1@achot.icm.edu.pl...

> Tak właśnie. Pierwsze objawy były wczoraj po postawieniu na nowo kompa
> przedwczoraj. Dzisiaj rano gdy komp był zimny po nocy objawy były częste
> teraz raczej jest spokój.. Ciekawe co będzie jutro po nocy..
> Mam Radeona 9700Pro i raczej się nie grzeje (dobrze chłodzona obudowa). Co
> do logów - nie znam się nawet nie wiem gdzie szukać i pewnie nie zrozumiem
> z tego zbyt wiele.. Mam XP w ENG...
Podejrzewam , że umiera ci chłodzenie na tym radku ( sapphire może ?). Mnie
ten lipny wiatrak ( 30 mm ) padł po 2 latach, w sumie karta na rynku jest od
5 lat , więc ma prawo. Kup jakiegoś freezara aluminiowo- miedzianego 70 mm
albo 80 i zmień chłodzenie. Ja takie mam na swoim radosławie od 3 lat smiga
i jest ok.

Pozdrawiam