Re: Jak szukać przyczyny

Autor: M. <a_at_a.com>
Data: Thu 22 May 2008 - 00:05:41 MET DST

> Tzn jak stoi sobie wlaczony i nagle ciach? Moze grafika sie grzeje?
> Sprawdziles logi systemowe?

Tak właśnie. Pierwsze objawy były wczoraj po postawieniu na nowo kompa
przedwczoraj. Dzisiaj rano gdy komp był zimny po nocy objawy były częste
teraz raczej jest spokój.. Ciekawe co będzie jutro po nocy..
Mam Radeona 9700Pro i raczej się nie grzeje (dobrze chłodzona obudowa). Co
do logów - nie znam się nawet nie wiem gdzie szukać i pewnie nie zrozumiem
z tego zbyt wiele.. Mam XP w ENG...