Re: utrata danych - Pomocy!

Autor: Remek <wiasmed_at_neostrada.pl>
Data: Thu 22 May 2008 - 01:02:34 MET DST

Użytkownik "Piotr" napisał:

> Mam pilną prośbę. Przed chwilą usunąłem folder, a potem opróżniłem
kosz.
> Okazało się, że skasowałem nie to, co trzeba. Co mogę zrobić, żeby
odzyskać
> dane?

Finalrecovery.exe. Bezbłędny do odzyskiwania danych w takich
sytuacjach. Bezinstalacyjny exec. Dobrze go mieć na dysku. W razie
potrzeby uruchamiasz go z katalogu, w którym siedzi, wskazujesz dysk i
katalog, z którego usunąłeś plik, oraz katalog (na innej partycji) do
zapisu odzyskanych danych. Sukces na 100%. Pliki są kompletne, z
oryginalnymi nazwami i rozmiarami. Oczywiście weź pod uwagę
wcześniejsze rady i nic na tym dysku z utraconymi danymi nie rób.

Remek