Re: Jak szukać przyczyny

Autor: M. <a_at_a.com>
Data: Thu 22 May 2008 - 20:42:19 MET DST

> Podejrzewam , że umiera ci chłodzenie na tym radku ( sapphire może ?).
> Mnie ten lipny wiatrak ( 30 mm ) padł po 2 latach, w sumie karta na rynku
> jest od 5 lat , więc ma prawo. Kup jakiegoś freezara aluminiowo-
> miedzianego 70 mm albo 80 i zmień chłodzenie. Ja takie mam na swoim
> radosławie od 3 lat smiga i jest ok.

Patrzyłem dzisiaj i wiatrak kręci się bezproblemowo. Również nie odnotowałem
ani jednego wyłączenia kompa. Jedyne co zmieniłem od wczoraj to obrazek na
pulpicie - był wcześniej w wysokiej rozdzielczości teraz jakiś badziewny
windowsowy. Nie wiem, czy tutaj może być przyczyna ale wciąż rozmawiamy o
grafice więc kto wie. Do testów sprawdzę jeszcze ponownie z tą grafiką,
dzisiaj wszystko jak dotąd było ok.
M.