Re: Zakup routera

Autor: sn61 <sn61_at_wp.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 12:20:03 MET DST

stayheavy napisał(a):
> Witam!
>
> Przymierzam się do zakupu routera wi-fi i chciałem się zapytać czy macie
> jakieś konkretne typy - ja w tym temacie jestem laikiem, w związku z tym
> opinie osób znających się na tematyce są dalece pomocne :-). Dodam że
> nie mam specjalnych wymagań co do tego routera, ma on być wykorzystywany
> w warunkach domowych (1 komputer stacjonarny + 1 laptop z wi-fi) i
> przede wszystkim ma być stabilny. W gry komputerowe nie gram, raczej www
> oraz p2p. Do tej pory używałem Liveboxa z TP, ale nie mam już do niego
> [...]
Lepij wydac troche grosza i kupic tego liksys'a WAG200g. Uzywam go od
pol roku i jestem z niego bardzo zadowolony. Konfiguracja bardzo prosta
(wszelkie informacje jak skonfigurowac pod danego operatora sa w sieci)
przez przegladarke bez korzystania z zalaczonej przez producenta płyty.
Stabilny, nie zrywa połaczenia, sygnal wigfi bardzo mocny. Router
poprostu rewelka!!!!