Re: Zakup routera

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 13:18:56 MET DST

Użytkownik "ss1" <ss1@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g0macu$c6r$1@news.interia.pl...
> Nie kupuj D-Linka. Ja mam i codziennie szalu dostaje. Wiesza sie co
> chwile. Jutro wyrzuce na smietnik i kupie Linksysa.

Tak, słyszałem różne mało pochlebne opinie na temat tej marki. Wiadoma
sprawa, co człowiek to opinia, dlatego pytam na grupie. Oglądałem wczoraj
również routery marki Pentagram oraz Netgear i o ile na produkty Pentagram
bym się nie porywał, to o Netgear wcześniej nie słyszałem. Dobre to?

Pozdrawiam,
stayheavy