Zakup routera

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 12:02:41 MET DST

Witam!

Przymierzam się do zakupu routera wi-fi i chciałem się zapytać czy macie
jakieś konkretne typy - ja w tym temacie jestem laikiem, w związku z tym
opinie osób znających się na tematyce są dalece pomocne :-). Dodam że nie
mam specjalnych wymagań co do tego routera, ma on być wykorzystywany w
warunkach domowych (1 komputer stacjonarny + 1 laptop z wi-fi) i przede
wszystkim ma być stabilny. W gry komputerowe nie gram, raczej www oraz p2p.
Do tej pory używałem Liveboxa z TP, ale nie mam już do niego
zdrowia...wiesza się, zaniża transfer, generalnie koszmar. Wstępnie wybrałem
sobie model Linksys WAG200G, znajomy posiada takowy i wychwala pod niebiosa,
więc finałowo chyba się zdecyduje na taki model, bazując na tej pochlebnej
opinii. Niemniej jednak chciałem się zapytć czy ktoś z grupowiczów poleca
jakiś inny model/markę w podobnej cenie (niższa oczywiście wskazana).
Zaznaczam że nie chcę kupić gówna za 50,- z którym będę się znowu użerał.
Chciałbym kupić coś o korzystnym stosunku jakości do ceny.

Będę oczywiście wdzięczny za opinie.

Pozdrawiam,
stayheavy