Re: Zakup routera

Autor: Maciej Kulawik <mkw_at_mcmac.x.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 12:07:20 MET DST

> Lepij wydac troche grosza i kupic tego liksys'a WAG200g. Uzywam go od
> pol roku i jestem z niego bardzo zadowolony. Konfiguracja bardzo prosta
> (wszelkie informacje jak skonfigurowac pod danego operatora sa w sieci)
> przez przegladarke bez korzystania z zalaczonej przez producenta płyty.
> Stabilny, nie zrywa połaczenia, sygnal wigfi bardzo mocny. Router
> poprostu rewelka!!!!

Również używam tego modelu od sierpnia zeszłego roku. Działa na dsl-u od
netii. Nie wypowiem się co do jego zaawansowanych możliwości, bo nie są mi
potrzebne. Natomiast co do stabilności - idealny. Działa non-stop,
resetowany/wyłączany tylko z okazji dłuższych wyjazdów lub incydentalnych
zaników prądu. Mam do niego podłączony stacjonarny pc kablem i łączę się
przez wifi z laptopa oraz nokii e51. Absolutnie żadnych zastrzeżeń.