Re: jaki windows xp?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 03 May 2008 - 01:23:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Maciej Bojko"
>A mysz to gryzoń z rodziny myszowatych. Co z tego, skoro praktycznie
>cała grupa używa go zupełnie nieprawidłowo, na określenie manipulatora
>stołokulotocznego? Chyba trzeba się po prostu przystosować do tej ich
>wulgarnej nowomowy.

Nie do końca. Bo kolejnym krokiem jest wmawianie ludziom, że piractwo to
kradzież. Jak tak dalej pójdzie, okaże się, że każdy kto nie ma na
komputerze Pobłogosławionego Zestawu Oprogramowania (tm) (oczywiście za
ciężkie $$$) jest złodziejem. (a może jeszcze i pijakiem, bo każdy pijak
to złodziej, jak wiadomo).

--
\------------------------/ And  God  said,  "NO NO, DON'T TOUCH THA..."
| http://epsilon.eu.org/ |