Re: jaki windows xp?

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Fri 02 May 2008 - 21:23:35 MET DST

On Fri, 2 May 2008 03:31:33 +0200, Mariusz Kruk
<Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

>Źle ci wiadomo.
>Po pierwsze, piractwo to proceder polegający na napadaniu na jednostki
>pływające.

A mysz to gryzoń z rodziny myszowatych. Co z tego, skoro praktycznie
cała grupa używa go zupełnie nieprawidłowo, na określenie manipulatora
stołokulotocznego? Chyba trzeba się po prostu przystosować do tej ich
wulgarnej nowomowy.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com