Re: Pamięć

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:53 MET DST

meer wrote:
> Jak masz głowę nie tylko od noszenia czapki to zauważysz.

Zauważyłem po wysłaniu. Tylko po co w ogóle o tym pisać ? I ty zarzucasz
komuś dowartościowanie się...

> No tak, nieznajomość wyższej elektroniki to przecież jak
> nieumiejętność posługiwania się zapałkami, a ludzie, którzy nie znają
> zasad działania pamięci to zwierzęta o wąskich horyzontach :]

Czyli jednak nie zrozumiałeś. To nie nieznajomość elektroniki jest cechą
zwierząt (lol) tylko ograniczanie się do poznania wiedzy która przynosi
wymierne korzyści. Jeśli ktoś pyta o działanie pamięci to widocznie jest tym
zainteresowany, może jest ciekawy a może pisze prace dyplomową. Bez
znaczenia czy różnica między ustawieniami będzie żadna czy 1%. Ktoś szuka
szczegółowych informacji i nie ma w tym nic dziwnego.

> Ja rozumiem, że można mieć pasję, ale po cholerę od razu nazywać
> zwierzętami ludzi o niekoniecznie identycznych upodobaniach? Masz
> kompleks czy co? Gość kulturalnie pyta o sens posiadania tego rodzaju
> wiedzy, a Ty mu tak odpowiadasz? To jest Twoja edukacja?

Więc odpowiedziałem jaki jest sens ale Ty tego nie zrozumiałeś skoro
wyjeżdzasz z upodobaniami i dowartościowywaniem jako argumentem.

--
Pozdrawiam
Fenio