Re: Pamięć

Autor: meer <spamuniet_at_albow.leb>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:52 MET DST

Fenio pisze:

> Czyli ?

Jak masz głowę nie tylko od noszenia czapki to zauważysz.

> Jak ktoś ma głowe nie tylko do noszenia czapki to zrozumie analogie.

No tak, nieznajomość wyższej elektroniki to przecież jak nieumiejętność
posługiwania się zapałkami, a ludzie, którzy nie znają zasad działania
pamięci to zwierzęta o wąskich horyzontach :]

Ja rozumiem, że można mieć pasję, ale po cholerę od razu nazywać
zwierzętami ludzi o niekoniecznie identycznych upodobaniach? Masz
kompleks czy co? Gość kulturalnie pyta o sens posiadania tego rodzaju
wiedzy, a Ty mu tak odpowiadasz? To jest Twoja edukacja?

--
meer