Re: Jeszcze raz: jaki router WLAN?

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:53 MET DST

Jacek wrote:

> Po konsultacji z Grupowiczami i moim guru komputerowym stanęło, że mam sobie
> kupić router WLAN najlepiej z opcją WoIP (ale niekoniecznie). Podłączam do
> kabla 3 komputery: 2 kablem i 1 bezprzewodowo i telefon (opcja) Budżet
> pozwala mi na wydatek max 250 zł.
> Poradźcie jaką markę warto wybrać i ewentualnie typ. Chciałbym w miarę
> prosty i z łopatologiczną instrukcją.

WRT54GC. Bez bramki VoIP, ale za to znacznie poniżej 250 zł.

Mały, prosty niezawodny. To co potrzeba do normalnego użytku, to ma.
Jeżeli nie chcesz się bawić w konfigurowanie, to podłączasz przewody,
wkładasz do kompa CD startowe i klikasz cały czas "START" -> "OK" ->
"NEXT" -> "NEXT" -> "FINISH" i gotowe.
Jeżeli potem będziesz chciał sobie coś tam bardziej szczegółowo
podkonfigurować, to robi się to przez prosty interfejs na WWW.