Re: na granicy NTG - padające karty MMC

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:22:53 MET DST

Dnia 25.11.2007, Atlantis napisał(a):

> Mówiłem jednak, że to się dzieje nie tylko na telefonie - gdy już karta
> padnie, to nie widać jej ani na czytniku z PC, ani w Palmtopie...

No właśnie - jak padnie. A co zanim?

> Ale żeby to powodowało uszkodzenie? TRWAŁE uszkodzenie karty? Po tym
> chyba istnieje jakiś standard - pokazałem poprzednią kartę sprzedawcy i
> chciałem dostać taką samą, a większą. Nawet wyraźnie zaznaczyłem, że to
> ma być prosta karta do telefonu - nie żadna super szybka do zastosowań
> specjalnych (robienie zdjęć seriami, nagrywanie filmów itp.)...

A no niestety zdarza się. Na p.m.t.gsm pełno jest postów o problemach z
kartami.

> A jeśli? Co wtedy? Jakiej szukać, żeby mi takiego czegoś nie zrobiła, a
> żeby zachowywała się jak oryginalna z zestawu? ;)

Najłatwiej zalecanej przez producenta - będzie w instrukcji a także na
jego stornie WWW. Zawsze też możesz zmienić telefon. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/