Re: Samsung 750 GB HD753LJ (seria F1)

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 21:42:52 MET DST

Ja ma samsunga HD161HJ i mnie po prostu wku....rza, żeby nie powiedzieć
mocniej. :-)
Wcześniej miałem Caviara i była cisza, teraz cała obudowa dostaje jakiś
rezonansów, poza tym czuję wibracje na biurku. :D
Dysk, który miałbyć cichy strasznie wibruje, co powoduje hałas innych
elementów obudowy.
Nie wiem czy to podlega gwarancji?
Żałuję, że nie kupiłem seagate albo caviara. :-(
W ogóle to kiszka, że nie można sprawdzić dysku na sklepie, w ręce
trzymając czuć wyraźnie jak wibruje.