Re: Compal JFL92 - 1.Odbiornik podczerwieni i 2.Bluetooth Remote Control

Autor: <5022749_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 21:26:25 MET DST

> Tu są stery do visty 32-bithttp://rapidshare.com/files/106190327/Vista.zip.html

łe no do Visty to ja mam, właśnie ściągam Viste i zobaczymy czy
ruszy :p

> Gdybyś coś zdziałał, daj znać, bo ja już dzisiaj nie mam siły.

co do zdziałania to niestety narazie siedze w miejscu, gadałem z
jednym z pierwszych użytkowników FL90 i niestety twierdzi że CIR'a
wogóle tam nie ma a to że wyświetla go menadżer to jakiś chwyt :/
męczy mnie jeszcze temat TUNERA TV no jak sie zdejmie zaslepke koło
zasilania sa normalnie gniazda wyprowadzone, antenowe i S-video. tuner
sie niby montuje na Mini Card ale bluemobility mowia ze takie tunery
nie istnieją :/ gubie sie :/