zwis przy "Uruchom ponownie" w XP - BIOS?

Autor: figo fago <ppp_at_tlen.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 21:52:36 MET DST

Witam wszystkich!

Mam taki oto problem: składam dla znajomej prosty komputer, raczej
minimalnym kosztem, bez fajerwerek.
nowa płyta FUJITSU SIEMENS MB D1875-A31, CELERON 2,1, 256 RAM, WINDOWS XP
PROFESSIONAL SP2, dysk 30GB - sprawdzony - OK

Już przy instalacji XP w momencie gdy komputer powinien sie uruchomic
ponownie następował zwis. Resetowałem go i instalował się dalej - i tak
resetując ze trzy razy zainstalowałem system. Zainstalowany poprawnie.

Myślałem że to przejściowe ale cały czas jest tak że przy wybraniu opcji
zamknij -> uruchom ponownie - komputer się nie wyłącza tylko się zawiesza.
Reset tylko niestety.... A jak zrobię wyłącz komputer -> wyłacz to wszystko
jest ok, wyłącza się. Poza tym zero problemów.

Nie wydaje mi sie by system był źle instalowany, dysk się zacinał bądz
pamięć była uszkodzona - podejrzewam że cos powinienem zmienić w BIOS-ie.
Ale co? Nie bardzo się na tym znam, poradźcie coś :))))

Pozdrawiam