Samsung 750 GB HD753LJ (seria F1)

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 18:33:43 MET DST

Witam,

Własnie zaczynam sobie testować ten dysk.
Pierwsza rzecz, jaka rzuca się w oczy, a raczej
w uszy, to wybitnie wysoki poziom wibracji.
Czy ktoś może potwierdzić, czy też trafił mi się
jakiś trefny egzemplarz? A może to kwestia rezonansu
- dysk jest w kieszeni zewn. "Black Box", która tak drży,
że aż cała brzęczy. Wcześniej był w niej Samsung 500 GB
starszej serii T166 (HD501LJ) i było absolutnie cichutko
(za to cieplo - do 52 C). Ten nowy, mam nadzieję, przynajmniej
troszkę chłodniejszy będzie.

Pozdrawiam,

latet