Re: Medium z wieloletnią retencją danych.

Autor: misiex-x <misiex-x_at_o2.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 23:55:14 MET

> ustaje i
> Oczywiscie... ale skad wniosek, ze ktorakolwiek z dzis dostepnych
> technologii jest dojrzala? :)

Ustalmy skalę zjawiska - 100 lat do przodu. Może być? :)

> W kazdej firmie produkujacej monitory znajduje sie taki fajny dzial,
> pelen zabawnych ludzi, ktorzy nie robia nic innego, poza zastanawianiem
> sie jak Ci wmowic, ze nie pragniesz nic innego niz 19200x12000 wlasnie :)
> Nazywa sie toto "dzial marketingu".

Jeśli dobra firma, to tych od 19200x12000 wyleją. Ja bym się nie podjął.
Chodzi mi o monitor 24" z taką rozdzielczością i dużżżo droższy. Podobnie -
zupełnie bez marketingu - funkcjonuje rynek sprzętu dla audiofili - kolumny,
które przenoszą 5-100000 Hz, wzmacniacze na lampach za 30 tysięcy zł. Itp...
Mówiąc krótko - ja chcę zostać takim posiadaczem niezłego sprzętu do
przechowywania danych.

> Co wiecej, ten nowy monitor bedzie posiadal ultranowoczesne
> i oczywiscie poprawiajace ilosc koloru w kolorze zlacze. Nie musze
> dodawac, ze nie bedzie kompatybilne ze stara (bo trzyletnia ;)) karta
> graficzna.

To inna sprawa - lutownica. Zakładam, że wnuki będą nią władać.

> To nie jest wzniosla nazwa tylko tlumaczenie wprost z angielskiego
> terminu okreslajacego skrzynke z drobiazgami zakopana dla potomnych. ;)

Aha. :/ Time capsule?

> No jasne. :) Wiesz na ile Amerykanska Akademia Filmowa szacuje
> roczny koszt przechowywania cyfrowego filmu?
> Odpowiedz -> http://storagestandard.pl/news/139700.html
> http://www.snia.org/forums/dmf/programs/ltacsi/100_year/

O! Ciekawe! Choć dla mnie niepraktyczne.

misiex.deb