Re: jaki dysk 250GB - samsung HD252HJ czy inny?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 23:48:50 MET

> Sznureczki swoją sztywność mają, pewnie lepiej by się spisały gumki.

Bałem się o wytrzymałość gumek, także cieplną.

> U mnie gąbka problem rozwiązuje, ale dysk mocno się grzeje :(

Mocno - tzn. ile stopni pokazują programy diagnostyczne?

Może warto zainwestować w coś takiego:
http://www.allegro.pl/item332850654__qoltec_super_silent_fan_chlodzenie_dysku_fv_gw.html

Miałem to przez jakiś czas - było zaskakującio ciche, jak na 2 małe
wiatraki.
Obniżało temp. dysku o ok.10 C.

A moze coś w tym stylu:
http://www.allegro.pl/item330754591__zalman_zm_2hc2_chlodzenie_i_wyciszenie_dysku_.html

- albo do zamontowania w docku 5.25", albo - po przykręceniu
gumowych nózek od dołu dysku - do postawienia na gąbce. W tym się
na pewno nie przegrzeje.

latet