Re: komputer do skype

Autor: illuminati <fuck_at_it.all>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 23:40:34 MET

RadoslawF pisze:
> [...]
>>> wyłączyć. Jaką minimalną wydajność musi mieć taki komputer ? NIe

> Na allegro są po 1260zł.
> Nie wiem czy jest skype pod wersje linuxa którą
> zainstalowali. I nie wiem czy procesor który w tym siedzi
> da radę to uciągnąć. Tam jest celeron 900MHz fabrycznie
> przetaktowany na mniej niż 600MHz.

Z tego co kojarzę to tam fabrycznie wbudowany jest skype i kamerka, więc
musi to działać. A co do celerona, to jest on 900MHz, tyle, że na niższe
napięcie. No i nie chodzi non stop na maksymalnych obrotach.
Myślę, że niedługo to eeepc stanieje, bo Asus zaprezentował nowy, lepszy
model.

> Generalnie jeśli maże to być laptop to raczej jakaś używka
> z allegro w cenie do 1kzł z pełnym pentium i zegarem ponad 1GHz.

Też myśl.