Re: komputer do skype

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 23:16:00 MET

Dnia 2008-03-16 22:53, Użytkownik illuminati napisał:

> Może Asus eeepc? Do skype wystarczy, przy okazji fajny gadżet i nie
> będzie zagracać mieszkania. Tyle, że tysiaka trzeba za niego dać.

Na allegro są po 1260zł.
Nie wiem czy jest skype pod wersje linuxa którą
zainstalowali. I nie wiem czy procesor który w tym siedzi
da radę to uciągnąć. Tam jest celeron 900MHz fabrycznie
przetaktowany na mniej niż 600MHz.
Generalnie jeśli maże to być laptop to raczej jakaś używka
z allegro w cenie do 1kzł z pełnym pentium i zegarem ponad 1GHz.

Pozdrawiam