Re: komputer do skype

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 09:59:27 MET

illuminati pisze:

> Z tego co kojarzę to tam fabrycznie wbudowany jest skype i kamerka, więc
> musi to działać. A co do celerona, to jest on 900MHz, tyle, że na niższe
> napięcie. No i nie chodzi non stop na maksymalnych obrotach.
> Myślę, że niedługo to eeepc stanieje, bo Asus zaprezentował nowy, lepszy
> model.

Dopiero kilka dni temy wypuścili Skype w wersji 2.0 na linuksa z obsługą
wideo, także na Asusie może być z tym problem.
Ja bym polecał sprzęt poleasingowy - warto poszukać na google sklepu w
swojej okolicy, albo coś z ofertą wysyłkową. Takie sklepy maja w ofercie
firmowe komputery (Dell, Compaq, HP), często z licencjami na Windows
(2000/XP). Polecam.
Jeśli chodzi o konfigurację, to nie jest raczej tak pięknie jak to
opisują 533/600 MHz moim zdaniem nie wystarczy, ja działałem na
Celeronie 800 i bywało różne, z wideo może być problem.

Pzdr.

--
Paweł B.