Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: jijomo <jijomomalpa_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:44:06 MET

Bartłomiej Kowal pisze:

> Do taniej maszynki do
> grania (do 2000 PLN) lepiej wyjdzie AMD, tym bardziej, że siostra nie
> będzie się bawić w OC.

Dokladnie, ja tez nie bede.

> Do 2000 PLN złożysz sam coś lepszego (wydajnieszego), nawet z cenami w
> Komputroniku. W przypadku tego składaka kupujesz trochę kota w worku -
> nie masz podane, co za płyta, jakiej firmy pamięci, no i ulubiony
> komponent na pl.comp.pecet - zasilacz. Złożenie komputera zajmie ci
> jakieś 2 godz. (plus 2 na instalkę Windowsa et consortes), a frajdy
> przy tym, że u-hu! Wiem, bo sam to zrobiłem (po raz pierwszy!) 2
> tygodnie temu :-)

Ja to robilem juz wiele razy, ale za kazdym razem troche trwalo zanim
zorientowalem sie co warto kupic, a ostatnio bylo to poltora roku temu.
Troche szkoda mi na to czasu. No ale coz, skoro tak zle piszecie o tych
proponowanych zestawach, to pewnie nie bede mial wyboru.

> Masz pod opisem tego monitora mnóstwo opinii. Jest to chyba jeden z
> popularniejszych modeli monitorów, więc przy odrobinie wysiłku
> znajdziesz jeszcze więcej w sieci. Też się do niego przymierzałem, ale
> jak go zobaczyłem na żywo, to mi się nie spodobał - trochę zbyt
> plastikowy. W podobnej stylistyce i cenie jest LG L197WH, przed którym
> właśnie siedzę.

Nie ufam firmie LG - dla mnie to jest niska srednia polka. Rozumiem, ze
monitor panoramiczny fajnie wyswietla filmy, a co z grami? Czy wszystkie
maja opcje wyswietlania obrazu w tych proporcjach? Nawet te starsze? A
jesli nie maja, to jak sa wyswietlane?

pzdr. jijomo