Re: plyta gigabyte P35-DS3R + RAID

Autor: Grzegorz Kapusta <skrzynka44SPAM_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:40:19 MET

Użytkownik "buba" <antyspam@nic.com> napisał:

> - ktory RAID wykorzystac ten na ICH9R czy GIGABYTE SATA2 ?
> - czy laczac DVD IDE na tym samym kontrolerze co dyski trace na osiagach

Heh, walczyłem z RAIDem na tej płycie jakieś 2 tygodnie temu :-)
Najpierw podłaczyłem dyski do GSATA2, skonfigurowałem mirror
i... za cholerę XP nie chciał się zainstalować. Blue screen zaraz na
początku
instalacji, bez względu czy wczytałem sterowniki z dyskietki, czy też nie.
Po przełożeniu dysków do SATA2 (czyli ICH9R) poszło bez problemów.
Co ciekawe, po zainstalowaniu systemu na ICH9R przełożyłem dyski
znowu do GSATA2 jako mirror i XP uruchomił się.
Polecam więc normalne SATA2 i zastanawiam się po cholerę Gigabyte
zrobił to GSATA2.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta