Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:10:42 MET

On 6 Mar, 08:26, ledres <lost2ma...@opkropka.pl> wrote:

> A czemu C2D? AMD nie wyjdzie taniej? Dyski zawsze kupowalem Seagate -
> czy Samsung jest teraz w tej dziedzinie lepszy?
AMD wyjdzie taniej, ale C2D ponoć lepiej się kręci i powyżej pewnej
kwoty ma lepszy stosunek ceny do wydajności. Do taniej maszynki do
grania (do 2000 PLN) lepiej wyjdzie AMD, tym bardziej, że siostra nie
będzie się bawić w OC.
Seagate, Samsung itp - poczytaj dyskusje sprzed tygodnia. Nie da rady
ustalić, który jest *lepszy*. Przeważa opinia, że Samsungi są cichsze,
ale Seagate mają chyba dłuższą gwarancję.

Do 2000 PLN złożysz sam coś lepszego (wydajnieszego), nawet z cenami w
Komputroniku. W przypadku tego składaka kupujesz trochę kota w worku -
nie masz podane, co za płyta, jakiej firmy pamięci, no i ulubiony
komponent na pl.comp.pecet - zasilacz. Złożenie komputera zajmie ci
jakieś 2 godz. (plus 2 na instalkę Windowsa et consortes), a frajdy
przy tym, że u-hu! Wiem, bo sam to zrobiłem (po raz pierwszy!) 2
tygodnie temu :-)

> Czyli ogolnie ten model panoramy o ktorym pisalem warto brac, wszystko z
> nim ok?
Masz pod opisem tego monitora mnóstwo opinii. Jest to chyba jeden z
popularniejszych modeli monitorów, więc przy odrobinie wysiłku
znajdziesz jeszcze więcej w sieci. Też się do niego przymierzałem, ale
jak go zobaczyłem na żywo, to mi się nie spodobał - trochę zbyt
plastikowy. W podobnej stylistyce i cenie jest LG L197WH, przed którym
właśnie siedzę.

Bartek