Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 11:06:52 MET

On 6 Mar, 10:44, jijomo <jijomoma...@poczta.onet.pl> wrote:

> Ja to robilem juz wiele razy, ale za kazdym razem troche trwalo zanim
> zorientowalem sie co warto kupic, a ostatnio bylo to poltora roku temu.
> Troche szkoda mi na to czasu. No ale coz, skoro tak zle piszecie o tych
> proponowanych zestawach, to pewnie nie bede mial wyboru.

Teraz panie to łatwizna - archiwum pl.comp.pecet z ostatniego miesiąca
+ zestawy proponowane np. na forum pclab.pl + różne zestawienia z
benchmark.pl + opinie pod ew. sprzętami w Proline.pl i Komputroniku i
po pół dnia masz sprzęt dobrany :)

> Nie ufam firmie LG - dla mnie to jest niska srednia polka. Rozumiem, ze
> monitor panoramiczny fajnie wyswietla filmy, a co z grami? Czy wszystkie
> maja opcje wyswietlania obrazu w tych proporcjach? Nawet te starsze? A
> jesli nie maja, to jak sa wyswietlane?
Na tym jeszcze nie grałem, ale jakiś rok temu starsze tytuły odpalałem
na laptopie z panoramą. Jeśli coś nie obsługuje układu panoramicznego,
to zwykle robią się czarne ramki wokół okienka z grą. Tak grałem w
Fallout Tactics i (chyba) HOMM 3. AFAIR nie miałem problemów z
Morrowinds, NeverwinterNights i Baldur's Gate 2 - szły na całej
szerokości. Możliwe, że wydawca gier trochę je podrasował, żeby
działały na panoramach (wszystkie ze Złotej Serii czy jakoś tak, czyli
odświeżane wydania).

A co do niskiej średniej półki, to za ~800 PLN do wyższej średniej się
nie wespniesz :D

Bartek