Re: Czy rzeczywiście 4-rdzeniowe są na wyrost ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 14:15:51 MET

news:fqj64i$5s6$1@polsl.pl...

> A z czego się składają bramki?

Prawidłowe pytanie brzmi "a z czego się składają tranzystory?". Bramka jest
bardziej elementarnym elementem.

> Wiesz, na tej zasadzie mógłbyś powiedzieć, że z faktu,
> że statki kosmiczne latają z prędkością iluś tysięcy
> kilometrów na sekundę wynika, że samochody też za parę
> lat będą tak jeździły. Może i będą, ale na pewno nie za
> *parę* lat. A przewidywanie na 100 lat naprzód nie jest
> tematem tego wątku ;)

Myślałem, że podyskutujemy rzeczowo, a Ty uciekasz w jakieś kosmiczne
analogie.

> Z podstaw budowy mikroprocesorów i z ograniczeń nakła-
> danych przez czas propagacji sygnału w strukturze.

Przecież długi potok w Pentium nie miał swoich przyczyn w wolnej propagacji.
Nowsze rdzenie, taktowane nawet szybciej, mają krótkie potoki.