Re: Jaki monitor LCD 19

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 15:13:57 MET

Michał pisze:
> A co myslicie na cos takiego zeby olac matryce MVA i kupic LCD z matryca
> TN/TFT ale za to z lepszym kontrastem, szybkosia reakcji

Samochody też porównujesz pod względem ilości rur wydechowych i naklejek
Pioneer?

> i wyzsza
> rozdzielczoscia niz wspomniany BenQ FP93GP, np LG L197WH,LG M198WA albo cos z
> Samsunga: SAMSUNG 961GW, SAMSUNG 961BW.

To nie jest kwestia wyższej rozdzielczości, tylko proporcji ekranu. Te
powyższe są panoramiczne, więc wysokość ekranu jest taka jak 17" LCD.
Według mnie panorama ma rację bytu dopiero od 21-22".

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl