Re: Jaki monitor LCD 19

Autor: Michał <fingeras.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 14:18:13 MET

A co myslicie na cos takiego zeby olac matryce MVA i kupic LCD z matryca
TN/TFT ale za to z lepszym kontrastem, szybkosia reakcji i wyzsza
rozdzielczoscia niz wspomniany BenQ FP93GP, np LG L197WH,LG M198WA albo cos z
Samsunga: SAMSUNG 961GW, SAMSUNG 961BW.
Wiadomo nikt juz nie poleca TN bo przestarzale itd ale tyle monitorow na nich
dziala i jest ok. A ja zastanawiam sie czy potrzebuje az MVA skoro mam zamiar
uzywac kompa do filmow, neta i gier od czasu do czasu a nie do zaawansowanej
obrowki graficznej...
Co WY na to?